dia masih teman lelaki saya!


Budak perempuan itu mengaku di akhbar yang dia masih berpacaran dengan teman lelakinya yang kacak lawa dan terkenal itu.

Walaupun teman lelakinya didakwa ada awek lain dalam diam dan sering dikatakan menemani teman lelakinya itu, tetapi budak perempuan itu tanpa ragu tanpa silu mengaku “Saya masih kekasih Awang (bukan nama sebenar) dan dia masih seorang ‘lelaki’ terbaik bagi saya.”

Huh! Percintaan hebat penghujung tahun 2009.

“Saya masih bahagia, tidak orang seperti didakwa,” demikian lagi katanya seperti yang dipetik akhbar.

Lebih tersentap hati membacanya, apabila teman lelakinya dikatakan ada selera pelik, bukan setakat bernafsu pada perempuan tetapi juga meminati insan bernama lelaki. Pun budak perempuan itu masih setia teguh mempercayai ketulenan teman lelakinya.

“Saya mahu tegaskan, Awang masih lelaki sejati dan tidak memilih kaum sejenisnya untuk menjadi pasangan. Tidak nampak ciri-ciri dia berminat ke atas kaum Adam,” tegas budak perempuan ini.

Bagaimana dia tahu teman lelakinya tulen? Dia pernah cubakah? Musykil memikirkannya!

Cikabang: Confirm asli!

0 comments:

Post a Comment